Cand nu e timp

Cand nu e timp de stat

Si mergi firesc intruna

Cand n-ai timp nici sa vezi

Ce vreme e afara

Desi ai dat perdelele deoparte

Si ai facut loc diminetii,

Atunci se cheama ca muncesti?

Mintea mamei e mereu in ture,

24/7

Ce pauza de cafea?!?!?

„Mama, mi-e sete!”

„Mama, nu ma descurc la paranteze!”

„Mama, daca nu ma ajuti, eu ma duc la joaca!”

Nu mai stiu sa stau.

Nu mai stiu sa ma joc, daca am stiut vreodata…

Ma pierd in aburii supei de pe foc.

E unspe’ jumate.

La doispe vin copiii de la scoala…

A, e cam frig!

Tre’ sa fac si focul!

Si mi-am promis ca pun si capcane pentru soareci…

Sa mai stau?

Lasă un răspuns

