Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine! (fara diacritice)

2015-01-21 21.32.39

Imi place sa te privesc dormind.

Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine!

Sa vad cum imi cauti cu mana parul, sa-l plimbi printre degetele-ti marunte

Sa vad cum ma strangi tare la tine,

apucandu-mi gatul si pierzandu-te in visare.

Sa vad cum te legeni zgomotos uneori

Sa Vad cum dormi cu masina preferata pe perna

Sau cum privesti de sus, din patul etajat, lumea…

Imi place sa te vad dormind si apoi cand te trezesti

sa  iti lipesti obrajii moi si calduti de fata mea…

Sa iti simt mirosul acela pur si sa-ti vad ochii imbratisand o noua zi.

Te iubesc!

Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine!

In ordinea in care ai nevoie mai mult!

Te iubesc si atunci cand tipi si te arunci frustrat pe covor…

Te iubesc si atunci cand urli sau ma ingani sau frenetic trantesti usa

Te iubesc si atunci cand fara incetare imi vorbesti si te plimbi in cerc in acelasi timp,

Te iubesc si cand chitcai si te bucuri ca un ied.

Te iubesc, orice-ar fi!

Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine! Si pe tine!

Mereu!

Lasă un răspuns

