5 ani de blogging

Ma grabesc sa scriu ceva ce sa marcheze acesti ani. Repede pana nu se trezeste Vladimir.

Nu am fost un blogger tipic, nu am scris regulat si nu am avut o linie anume pe care s-o urmaresc in articolele mele ci doar am asternut atunci cand simteam ca trebuie sa refulez , franturi de ganduri si de trairi reduse la timpul care imi sta de prieten.

Aniversarea asta ma gaseste intr-o singuratate enorma, prea mare cateodata pentru umerii mei mici. Am o sete de oameni, de locurile mele, de ochii de care mi-e dor. Am o sete de mine, de regasire, de daruire asa cum o faceam mai demult…

Mi-e dor de dragoste, de Divin, mi-e dor de asezare, tihna si bucurie. Mi-e dor de soarele din zambetul prietenilor mei si mi-e dor de caldura imbratisarilor lor.

5 ani ma gasesc intr-un dor teribil cu o forfota mare si epuizanta care imi da batai de inima tahicardice si imi face tensiuni pe care greu pot sa le mai port.

Dar sunt bine, slava Domnului, copiii sunt sanatosi si fericiti si asta conteaza cel mai mult.

Sus sa avem inimile! Cu drag!

10432113_10204290097281930_3216867350115933742_n

2 gânduri despre &8222;5 ani de blogging&8221;

  1. La cat mai multi ani ! De blogging, nu neaparat de forfota.
    O sa risc sa pun o intrebare, ca poate fi ca bata intr-o balta: cum te poti simti tu, Adriana, singura fiind inconjurata de tot ce ai tu mai de pret? de copiii sanatosi si de sotul tau ? Tu esti miezul, in jurul tau graviteaza toti, tu esti liantul, esti baza. Cum sa te simti singura inconjurata de fetele lor mici si zambitoare, de glasurile lor suave, de manutele lor mici si lipicioase mereu cautatoare de mangaiere?

    • Din pacate, surplusul de munca la foc continuu, lipsa de ajutor (nici macar din partea sotului) nu imi lasa timp sa ma bucur prea mult.
      E firesc ca orice adut sa isi doreasca si adulti in preajma. Eu am nevoie de comunicare ca de apa…
      Dar sunt multe de spus… din afara, da, totul pare perfect. Daca aduce o stare de bine, asta ma bucura!

Lasă un răspuns

