Picuri pe crestet

Ploua afara, zgomotos, neintrerupt, uneori banal, alteori apasat, subtil. Ma intreb ce viseaza copiii cand ploua si ce o sa visez eu cad o sa imi pun capul obosit pe perna despre care nu o sa mai stiu de e moale sau tare caci voi adormi la prima inchidere de pleoape.

N-am mai visat demult in somn caci, mai nou, visez cu ochii deschisi. Nu stiu cati dintre voi va pierdeti in visare, ziua, dar eu ma pierd, ma adun, iarasi ma slobozesc in ganduri despre lucruri si oameni, despre cum e si cum nu e, acum, atunci, aici, acolo. Si fug, refulandu-ma in ceva-ul meu nestiut, neimpartit, nerobit…

M-am saturat de constructii! Imi doresc sa nu fi gandit atat, sa nu fi stiut atatea, sa nu ma inunde grija lucrului bine facut.

„Let it go!”, il aud de departe si nu-l iau in seama, ma leg si mai strans de lucruri care nu ma definesc si care imi tulbura firea si fiinta.

Sunt un intreg dictionar tehnic: tencuiala, glet, ciment, tinci, rigips, profile, negrese (sau purici pentru cunoscatori), vata minerala aluminizata, grinzi, capriori, OD-uri, coltare, amorsa, lavabil, mistrie, etc.

Si haine pline de glet. Poate ne-om scutura si de ganduri si griji cand s-or fi terminat toate!

Lasă un răspuns

