Îmi plec…

… capul și sufletul deopotrivă, mi le plec, așa cum le-am plecat mereu, fără să bag vreo clipă de seamă că nu asta vroiai. Vroiai, pur si simplu, să plec. Nici suflet, nici cap, niciunele… Tu ai vrut să mă știi plecată, definitiv.

Și ți-am zis tot soiul, și verzi și uscate din disperarea și teama de a fi eu, eu în raport cu tine, eu, doar eu. Tu ți-ai vrut tu-ul înapoi și ți-l vrei ostentativ. Eu îmi las eul la tine, ce mai contează dacă nu mai suntem NOI!

Imagine

2 gânduri despre &8222;Îmi plec…&8221;

Lasă un răspuns

