Dragă Ioana, eu n-am să fiu acolo…

Mâine e ziua cea mare, dragii mei. Ziua în care vă revedeţi colegii, o revedeţi pe Doamna, ziua în care îmbrăcaţi frumos cu haine călcate cu grijă, păşiţi pe poarta şcolii.

Mâine, tu, Luca vei intra în clasa a III-a şi tot mâine, tu, Irina, vei fi deja a doua. Iar tu, Ioana, draga mea, vei începe clasa pregătitoare, fără să ştii ce te aşteaptă, fără să te pregăteşti… Aş vrea să-ţi fiu acolo aproape şi să-ţi gust din bucurie, curiozitate, emoţie. Aş vrea să mă ştii împreună cu tine în acest nou şi mare început.

Vă port în suflet, dragii mei dragi şi fiecare pas ce-l faceţi spre şcoală va fi însoţit de bătaia inimii mele. E aşa de importantă prima zi… şi eu nu am să fiu acolo… 

Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului să vă pună început bun!

Lasă un răspuns

