Adânc

Orice nou început aduce cu sine frământări mari şi desprinderi grele… Orice nou început te bucură cu provocările lui şi te sperie văzând ce trebuie să laşi în urmă.

Mă văd luni cu un nou început, într-un alt judeţ, la o altă şcoală, full time. 

Mă văd luni cu mers tiptil şi grija să nu fac zgomot şi să trezesc un pui mic care doarme.

Mă văd luni cu pupici pe cap de îngeraş şi teama de a nu fi văzută când plec.

Mă văd luni cu mine, într-o altă etapă a vieţii…

Mă văd luni.

Mă văd…

Lasă un răspuns

