DSCF5418

M-am_ oprit_să_dau_din_pedală
Am^cusut^strâmb!
Gânduri^^^^ și^^^^ vise^și^iubire^și^lacrimi,
Pentru 2. _ . _ . _ . _
Am omis fără să vreau^^^^^^că fiecare își croiește pentru el
Și coase cum vrea el************,
Fie drept ––––, fie strâmb ^^^^^^^^^^,
Știe sau nu, cum i se potrivește mai bine++++++++++.
Suveica am lăsat-o aceeași = = = = = = = = = = =,
Trebuie să mai fie ceva în comun x x x x x x.
Ața, am ezitat dacă să o schimb sau nu,
Dar din nou,
Importanță are nodul!

Pas

Lasă un răspuns

