Mai poți? Nu mai pot…

Soarele îmi bate drept pe tastatură și îmi împiedică cuvintele în litere greșit tastate. Azi e una dintre acele zile în care simpla întrebare Mai poți? nu își mai găsește răspuns decât în ofuri nestilizate și spuse din adânc de suflet.

Îmi amintesc totuși că așa îmi spuneam și acum vreo 3 ani sau 4, la început de drum la Mărtinești… Mă văd cum eram legată atunci în propriile-mi ițe și în loc să mă deznod, mă înnodam mai tare în dureri de suflet pline. Și uite că au mai trecut încă câțiva ani buni și firul puterii mele elastice nu s-a rupt.

Pesemne că nu știm cât putem duce… Noi suntem cei care tragem mai mult de elastic decât viața însăși, creând situații pentru încă sute de gheme de elastic, chiar fără noimă.

Mi-e la fel de clar iarăși că libertatea de a alege e la îndemâna oricui și că da, Dumnezeu îți dă dar e atât de fin încât nu vrea să îți bage în traistă dacă tu nu vrei.

Din păcate, stăm cu traista atârnată la soare și, în afară de stropi mari de ploaie și câteva gâze rătăcite, altceva nu primim, căci traista am uitat să o ținem cu gura în sus!

Lasă un răspuns

