O ploaie din mine

Nu am mai scris demult și acum, când scriu, nu mai scriu din neputința treburilor casnice ci scriu din neputința celor sufletești… Cu urechea la camera în care dorm cei mici, într-o dimineață plină de apă ce curge de sus, mă sforțez din răsputeri să dau afară ploaia din mine.

O, Doamne, mai ai timp de plâns cu atâtea pe cap? ar răsuna o voce de nu știu unde, din mine sau din afară, nu e clar… Cu atâtea treburi pe cap?!?!?!Cu atâția copii?!?!?!? Sunt patru, între timp, am uitat să mă laud…Până și bucuria mea plânge. O, Doamne, se poate așa ceva? Sufletește sunt încărcată până sus și înapoi. Nu știu ce vreau, ce aștept, unde trebuie să ajung.

În ultimul timp, m-am irosit vorbind. Și dacă la oraș asta e la ordinea zilei și nu o simți atât de acut, la sat trăind și neavând conversații foarte des vezi și simți rapid preaplinul și preapuținul.

Acum sunt în preapuțin. M-am împuținat neraportându-mă constant la Susul care mă ținea vertical, s-au mai slăbit din ațe și acum joc precum un om ce se pierde în ploaia lacrimilor. Mă ridic uitându-mă în sus, Doamne, rogu-Te, ține ața mai strâns!

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;O ploaie din mine&8221;

  1. Mi-au dat lacrimile pentru ca te inteleg mult prea bine si stiu ce greu e in momentele astea. Singura, cu copii, cu treburi casnice, cu ambitii (poate nu in ultimul rand), asteptand un ajutor de oriunde, numai sa vina, orice, numai sa fie ceva…. Nu vreau sa ma laud cu experienta mea, dar astea sunt cu adevarat momentele care ne apropie mai mult de Dumnezeu, caci ne smeresc. Cand mi-e mai greu imi zic ca unul de-ar lipsi, as innebuni de durere. Sa dam slava lui Dumnezeu!

  2. Cateodata nu e bine sa depinzi prea mult de D-zeu in viata pentru ca sunt momente in care suntem singure si trebuie sa ne descurcam si sa ne cunoastem ca sa supravietuim la tot ceea ce ne vine in viata. De cate ori cadem , nu avem altceva de facut decat sa ne ridicam si trebuie sa o facem pe propile forte.

  3. Esti obosita, e putzina tristetze imprejurul ploii si ai nevoie de un prieten adult care sa te ajute la treburile fizice si sa vibreze emotional cu tine. Scrie-ne cat mai des si vei gasi in noi, macar in unii dintre noi, o cutie de rezonanta. Scrie-ne cum ai vrea sa fie viata ta, unde e norul de ploaie care te intristeaza si cum s-ar putea schimba zilele mai triste in zile voioase.

Lasă un răspuns

