Strop de gând şi ploaie

Trece mult timp până când reuşesc din nou să mă adun… E lucrul mult ce trebuie dus la bun sfârşit, sunt copiii care sunt  mai energici decât în alte dăţi, nu ştiu, habar n-am… cert e că nu mai am suflul acela pentru scris poate pentru că, asemeni copiilor, oi fi şi eu în vacanţă. Cel puţin la nivel de scris.

Am trei scrisori care aşteaptă demult să fie trimise destinatarelor. Da, Vali, da, Aura, da, Ama –  scriu! Numai ca timpul meu e total altul, altul decât timpul vostru. Totul se împarte la 4 sau poate la 5, căci eu mă exclud… Dar vă port în gând şi vă compun scrisori atunci când apuc să mai închid ochii doar aşa cât să mai stau oarbă în faţa grijilor. Nu pentru foarte mult timp, însă. Apoi, ba nu găsesc foi că cei mici le-au desenat pe toate, ba nu găsesc un pix că din nou, muşchetarii au aruncat pixurile pe sub paturi, ba una, ba alta… dar le dau de cap, promit!

Până una alta, ploaia se înteţeşte după zile întregi de zăpuşeală care m-au scos din joc. Nu e bine nici aşa. Cu omul nu e bine nicicum. Ce greu trebuie să îi fie Bunului!

Lasă un răspuns

