Never too late…

Am evitat să folosesc expresii cu fonie anglosaxonă în împărtăşirile mele pentru că mi se părea că viaţa la ţară nu atinge vreo coardă din trecutul meu anglofil… şi atunci am adaptat zvâcnirile English la expresii neaoşe deprinse din zona în care locuim acum.

De data asta mi-am permis să nu mă gândesc prea mult că pisica-i mâţă şi nu cat şi mi-am dat seama că nu va fi never too late să întâlnesc oamenii după care am tânjit de cînd mi-am făcut un cuib la ţară. Şi i-am întâlnit făcând lucruri pentru copii, pentru acei  copii… Şi dăruind vei dobândi… şi-am dobândit peste masură!

Mulţumesc!

Lasă un răspuns

