Un pas spre primăvară…

Firesc ar fi să zâmbim mirosind aer primăvăratic şi să ne desfătăm în raze de soare plin… La noi, fulgi anemici zboară haotic prin aer şi apa crapă complice la vremea de afară… a îngheţat!

Am simţit adiind un iz de mărţişor aseară când cu avânt mă gândeam că voi termina repede cele 10 mărţişoare pentru fetiţele de la grădi. Luca trebuia să ofere mărţişoare pe cartoanele tăiate proaspăt şi scrise cu relaxare (mai în sus mai în jos cu o literă, două) chiar de el – ”  cu drag, Luca”. Nu le-am mai terminat… am făcut doar două pentru fetiţele de la grădi ce le am şi acasă… Am amânat totul pentru 8 martie ca să am răgaz.

Mă grăbesc să iau copiii de la grădi, urându-vă o primăvară caldă în care sufletul să îşi scoată nasul de sub plapuma iernii…

Vă pup primăvăratic!

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Un pas spre primăvară…&8221;

  1. Multumim pentru pupic, macar el sa fie primavaratic…si la noi a nins aseara mult si frumos, ca iarna.Pana si copiii s-au saturat de zapada si ma intreaba cand vine soarele la noi in oras…
    Toate cele bune.
    L

Lasă un răspuns

