Teroarea gândurilor

Ar trebui să fac curat, avem musafiri dragi azi. Dar stau cu gândul la un articol nou de mult timp… Îl mestec în gând, îl întorc şi iarăşi îl mai dau o dată prin ciur…Şi totuşi nu am ajuns să scriu decât acum, pe grabă… M-aşteaptă maiaua deja umflată pentru aluatul pâinii, focurile de alimentat… vasele de spălat(la mine mereu se adună), prafuri de şters şi podele de aspirat… şi uite aşa, facem treburi de gospodine măcinate de gânduri…

Poate aşa sunt mamele, mereu planifică, mereu sunt înainte cu gândul, ştiu dinainte ce şi cum or să facă şi înţeleg greu cum taţii nu pot să vadă lucrurile aşa. Mai ne aşezăm o clipă şi iarăşi ne invadează gânduri şi ne rostogolim în planuri şi ne „trezim” bine-mersi, din visat, în acelaşi loc… Oare cât timp a trecut? Mai am timp să le fac toate până…?

( va urma – timpul trece şi nu are pardon!!!)

4 gânduri despre &8222;Teroarea gândurilor&8221;

  1. Ca bine zici! Cate ganduri,planuri si rugaciuni mi se mai invartesc in minte,in timp ce „pierd” sau castig? vremea in bucatarie, in timp ce spal vasele (si la noi se aduna!), curat cartofii sau pregatesc o placinta pentru trupa mea flamangioasa, dar vesela si fericita, cel putin mie asa imi par…Micutul se invarteste pe langa mine in bucatarie, si imprastie faina,isi cara singur scaunul pana la chiuveta si da drumul la apa, ia vasele spalate si le baga inapoi in chiuveta, gusta un pic din aluatul de pe masa si zice:hmm e bun!, iar eu prea tarziu vad si zic:” e crud” (ca nu vreau sa ma enervez),ce sa zic ,e de mare ajutor…
    Deh,mai visam si noi in timp ce trebaluim, dar acum vin copiii de pe la scoli, si gata se umple casa…
    Am deschis si eu fereastra sufletului si-ti trimit ganduri de bine, si sper ca esti sanatoasa…
    L

Lasă un răspuns

