Jurnal de neputinta

Atunci cand mi-am facut blog, cu ceva vreme in urma, intentia a fost sa imi promovez ideile handmade, creativitatea, indemanarea si uite ca am ajuns sa ma scriu in loc sa va pun in fata lucrului implinit, a concretului, a materialului… Va promovez idei de sine, suspinuri, trairi, ba o lacrima, ba un suras dar nimic concret.

Ma gandeam deunazi sa schimb titlul blogului si sa il denumesc Jurnal de Neputinta… Poate suna pesimist, slab, bolnavicios dar asta sunt eu. Nu sunt barbata asa cum i se ura Zoiei din Caragiale, nu sunt puternica asa cum stiu eu o multime de mame cu 3 copii, nu sunt ordonata asa cum ar trebui sa fie o femeie, nu sunt organizata asa cum ar trebui sa fie o stapana a casei, nu sunt iubitoare asa cum ar trebui sa fie o mama si o sotie, nu sunt rabdatoare asa cum ar trebui sa fie un om ce se crede bun, nu sunt nimic din toate astea si totusi Dumnezeu ma mai strange tare la piept si mai imi da sanse o mie sa devin ceea ce trebuie sa fiu.

Asa ca toti cei care deznadajduiti, Dumnezeu are o lacrima pentru fiecare si doua brate atotcuprinzatoare ca sa va stranga la piept…

Dedicat strabunicii mele – „Ma’ Valeria” – model de mama, sotie, femeie, stapana a casei, bunica si strabunica, la 10 ani de la trecerea ei la Domnul

4 gânduri despre &8222;Jurnal de neputinta&8221;

Lasă un răspuns

