Glasul pamantului…

Sa nu mai aud pe careva ca se tocmeste cu batranici si mosuleti prin piete la pretul legumelor sau al fructelor… E greu, tare greu sa sapi pamantul! Daramite sa mai ai grija de plantele astea care nu dau mereu rod… E greu! Azi am sapat, eu, fata de la oras. Azi am bataturi in palme, mari si late. Azi am inteles ce greu trebuie sa fie sa sapi in tina…

Pana acum am sapat ganduri, am framantat idei, poate am framantat si-o paine… dar nu am sapat… pamant, tarana. Doamne, cate ganduri imi treceau prin cap in timp ce sapam si framantam pamant. Doamne, cata liniste am putut avea! I-as spune tihna!

Socrul meu e un om cerebral, intelept care ranjea din coltul gurii auzindu-ma pe mine facandu-mi planuri cu gradina… Pesemne ca nu m-a crezut in stare… Mi-a aratat cum sa fac, mi-a mai spus una alta si a plecat… Eu, m-am spart in pamant cu iarba. M-am spart! Cat de rea poate fi buruiana, cat de greu e s-o scoti!

S-aveti spor azi la scos buruieni din cuget si simtire!

Un gând despre &8222;Glasul pamantului…&8221;

  1. Esti draguta (in exprimarea ta vreau sa spun), se vede ca nu ai fost obisnuita cu pamantul, noi, locuind la tara de mici, am tot fost pusi la diferite treburi, bunicii abia steptau sa ne dea cate ceva de trebaluit. Acum o parte din noi ne-am modernizat si sincera sa fiu, imi lipsesc momentele in care lucram impreuna pamantul si povesteam cate si mai cate. Intr-un fel imi pare rau de tine deoarece stiu cat de ocupata esti cu cei mici si pe de alta parte stiu ca te vei descurca si iti va face placere intr-un final sa lucrii pamantul. Gandeste-te cat e de minunat sa pui de-ale guri pe masa din propria ta munca, proaspat, natural, viu colorat, …, sanatate curata!
    Succes!

Lasă un răspuns

