Pana unde merge dragostea pentru prieteni…

Ma intreb asta mai mereu, pentru ca eu sunt un om care traiesc pentru altii, ma alimentez cu zambetele lor, ma ridic din durere prin cuvintele lor… Cred ca as fi in stare sa imi pun viata in palma fiecaruia dintre aceia pe care ii am in suflet…

De cateva zile aud vorbindu-se de un prieten drag care nu e tocmai intr-o situatie fericita, a devenit monden, fara sa stie care ii sunt consecintele acestei aspiratii. Mi se frange inima sa vad ca peste tot vuieste numele lui in contexte de amant si spargator de casnicii… In contextul in care, am aflat si eu azi, din intamplare, ca era si el insurat…

Nu, nu putem schimba lumea oricat de mult am vrea, nu putem sa le inoculam celor dragi gandul cel bun. Putem nadajdui si putem sa ne rugam ca Dumnezeu sa ii scoata din mocirla in care s-au afundat… Dar as vrea sa se faca o minune si ei sa stie ca eu, neputincioasa, ma gandesc la ei si ii port in suflet…

2 gânduri despre &8222;Pana unde merge dragostea pentru prieteni…&8221;

  1. stim draga Adriana ca te gandesti la noi si ne sustii mereu, tocmai de aceea si noi la randul nostru te purtam in suflet si ne gandim la binele tau, te iubim … Alina

Lasă un răspuns

