” Nu este omul meu cel ascuns precum cel vazut”

As fi scris mai devreme dar lucrurile la tara stau altfel decat in buricul targului… Curentul se ia oricand netinand cont de nimeni si de nimic… dar a venit la timp cat sa apuc sa ma zic.
Azi, in lipsa de curent, am inceput sa citesc – activitate destul de rara in ultimul timp pentru ca, avand curent, timpul nu imi permite. Si iata ca m-am apucat de citit Plansurile Sf. Efrem Sirul ce se citesc in Postul Mare, caci suntem in Postul Mare acum, pana la Inviere… Am dat peste cateva cuvinte care m-au cucerit pe loc: „nu este omul meu cel ascuns precum cel vazut”, mai pe inteles, nu sunt cum arat ca sunt… De ce?
Ma identific cu ceea ce a spus Sf. Efrem Sirul pentru ca dintr-o teama anume, a unei posibile vulnerabilitatii, nu ma arat, de fapt, nu ne mai aratam.
Preferam sa mergem cu valul, sa devenim care mai de care mai „in turma” chiar daca nu ne identificam cu curentul (totul tine de curent!). De ce sa iesim in evidenta fiind altfel, de fapt, fiind cum suntem…?!?!?
Ieri, un prieten al unui prieten de pe Facebook imi spunea ca respecta oamenii cuminti dar nu ii intelege. Cuminte inseamna oare sincer, real, drept?!?!?! Sa fii cum esti de fapt?!?!?!
Atunci, noi cu cine stam de vorba , cu un om contrafacut sau cu un exemplu clar, frumos de suflet. Mai avem suflet in suflete?

Lasă un răspuns

