Iarta-ma te iert…

O auzi mereu spunand atunci cand o certi sau cand s-a certat ea cu fratiorii ei… Ioana are 2 ani jumate mai gata, deci prea multa filozofie nu se poate ascunde in capsorul ala mic al ei, dar sigur celor curati la inima li se descopera mult mai multe decat noua astora care ne pierdem sau nu in valorile promovate de societatea de astazi.
Sunt sigura ca trebuie sa iertam si noi atunci cand chiar noi am gresit, sa il iertam pe celalalt pentru ca nu a stiut cum sa ne ia si sa ne iertam pe noi ca suntem pricina de tulburare…
Principiul nu se aplica numai in joaca celor mici ci, mai ales, in jocul serios al celor mari, cand ne ambalam cu nesat sa ne facem singuri dreptate, iscand vartejuri si cutremure…
Asta e gandul de azi:” Iarta-ma te iert” .

Un gând despre &8222;Iarta-ma te iert…&8221;

  1. ma bucur sa fi fost si eu martor la una din vorbele Ioanei.
    „A venit Miha la tine?” ma intreba la prima noastra intalnire.

    imi vine si acum sa o strang in brate si sa ii spun, „Parca se arata, eu o astept insa mai mult decat oricand”

    multumesc pentru aceasta postare. e ca o intalnire virtuala cu voi si cu universul celor mici, de care mi-e dor

Lasă un răspuns

