Singura cuc…

Iata ca trebuie sa ne invatam cu singuratatea… Altii ar spune-o mai cosmetizat putin si ar numi-o siguranta de sine. Sa poti sa te descurci  oriunde, oricand, singur, fara sa astepti ajutor. Poate ca asta le-ar da o stare de tihna barbatilor, sa stie ca, intr-adevar, femeia poate fi, in adevaratul sens al cuvantului, stapana casei. Fara sa se mai planga, fara sa mai cicaleasca, fara sa mai aiba pretentii sa fie ajutata…

De aseara si azi pana spre seara sunt singura cu cei trei muschetari… Asta ma face sa ma gandesc la statutul femeii in casa ei, rolul pe care il are ea acasa. Mai ales iarna, cand trebuie aduse lemne si facute focuri. Si cate si mai cate…

Nu scriu toate astea ca sa ii replic sotului meu sau voalat sa ii spun ca nu e usor ci pur si simplu, cred, ca o buna organizare mi-ar fi mult mai de folos. Si mai putine asteptari de la ceilalti.

Daca nu ne-am astepta la nimic, nici dezamagiti n-am fi…

Si asa ca iaca imi zic:”Sus, cocoana! Da-i bice ca e o noua zi!”

A aminti, ca doar nu ma dezic de felu-mi femeiesc, ca am doi muschetari cazuti la datorie: muci, muci, muci si iar muci… si tuse ohohoho!

Lasă un răspuns

