Toate in linie…

De fel, sunt estetic relaxata, mai pe romaneste vorbind, sunt dezordonata… Si nu ca mi-as dori din tot sufletul sa traiesc intr-un haos mic, ci, pur si simplu, ma simt extraordinar sa gasesc ordine in dezordine. Nu e un scop in sine, e doar felul meu de a fi. Si, bineinteles ca sunt greu de priceput… Ca doar sunt fata si fetele trebuie sa fie ordonate, nu asa suntem invatate de mici?!?!? Dar oare as mai impleti vise si sfoara si margele si zambete daca nu as fi cum sunt?!?!?! Mie nu imi place linia dreapta, imi place cea curbata, unduita, intortocheata… Ma complic oare?

2 gânduri despre &8222;Toate in linie…&8221;

  1. Hehe… Cate vieti de desfatare nu mi-au prilejuit aceste dimineti, in care ma trezeam doar cu mine insumi, dornic de a fragmenta secunda in clipe fara sfarsit. Ma indreptam somnambulic spre carte sorbind-o litera cu litera pana la zat.
    Continua sa te complici, Adriana; este o forma cat se poate de simpla de egoism-altruist. Nu ma-ndoiesc ca sotul, chiar daca pare se ignore aceasta forma de viata, de curatenie, o pretuieste mai mult decat cea care pretinde ca ii lipseste.

    • In momentul in care credeam ca nu ma citeste nimeni si incepeam sa imi pierd nitel nadejdea, iaca-ta ca mai apareti asa, de pe dupa suflete, unul cate unul. Multumesc… de dupa sufletul meu ascunsa fiind…
      Cat despre sotul mereu in cautare de curatenie si luciu…, nu se va lasa induplecat de revarsarile mele, caci il cunoastem amandoi…
      Dar voi continua din umbra sa ma desfasor asa cum simt, ca sa ma reintregesc putin cate putin, azi o bucatica, maine mai multe, depinde de sot, de vreme, de dispozitie… Ma inclin!

Lasă un răspuns

