Si are dreptate!

Of, de ce suntem atat de diferiti?!!? Femei si barbati… Cred ca intrebarea asta ne vine in minte de fiecare data cand avem impresia ca celalalt nu ne intelege. Ce e asa de greu de priceput?!?!? De ce suntem atat de diferiti?!?!?

Pai, daca eu zic ca frunza e verde, de ce trebuie sa zica el ca e uscata, daca e verde, o vad… asa si e… ce mai atata tura-vura!!! E greu sa te intelegi cu celalalt atunci cand fiecare crede ca are dreptate…

Sotul crede ca sotia trebuie sa se ocupe de ale casei. Asa si e! Adevarat! (Caline, vezi ca iti dau dreptate!) Dar, sotia mai are si alte ganduri… Pardon, sotia, adica eu… A nu se confunda cu celelalte sotii care probabil ca vad curatenia ca fiind cea mai de seama virtute. Si e, pardon, m-am exprimat gresit! Sa fii curat, e , intr-adevar, lucru mare! Nu, ce vroiam sa zic e ca femeia, ea, se satura de cele ale casei, si fiind inchisa in curtea unei case de la tara, o tara care nu ii spune foarte multe pentru ca ea nu e de a lor…, mai viseaza la gura sobei sa creeze, sa faca, mocneste, cum spunea Simona, sa scoata flacari… sa arda… inspre ceilalti, sa se daruie, sa se descopere…

Calin ar zice de ce nu se daruie acasa… Foarte adevarat! S-ar putea darui si acasa, dar, poate, ca sa se poata darui acasa mai are nevoie sa se daruie si altora pe care i-a pus in cui de cand au aparut copiii – 3 la numar… Traim prin altii si ne mantuim prin altii, nu?

Am sa incerc, promit solemn (si nu promit de obicei) sa ma darui si acasa, sa fac curat, sa luceasca totul spre confortul alor mei si mai ales al sotului meu, care nu poate straluci decat cand e totul luna si bec… Si are dreptate! Poate ca, daruind voi dobandi!

Pana atunci ma grabesc la gradinita, azi am engleza cu copilasii… Bye-bye, girls and boys!

4 gânduri despre &8222;Si are dreptate!&8221;

    • E trist ca nu ne prezentam atunci cand facem anumite remarci. Poate de asta au si ales multi dintre noi sa isi faca bloguri si sa traiasca intr-un soi de anonimat transparent, daca imi e permisa sintagma. Eu aleg sa ma prezint asa cum sunt si cred. Nu ma pretind o lidera de opinie si nici nu vreau sa fiu. Eu scriu pentru prieteni. Cine vrea sa stie de mine, ma citeste, cine nu, nu.
      Accept orice comentariu si provocare drept pentru care nu vi l-am sters.
      Pentru ca nu va cunosc si nu stiu dupa ce va ghidati in viata. Am sa ma opresc aici si sa va zic si eu: Bye, bye. Each one has the choice to go on or to just ponder upon what they believe. So, feel free to go on.
      Din pacate, occidentalismele astea nu prea isi gasesc salas intr-o tara traditionalista si asta nu inseamna demodata si traitoare in trecut ci increzatoare in valorile promovate de atatea secole chiar si de femei…
      Mi-a parut bine!
      Iertare!

  1. trist.
    nu inseamna demodare, ci ingustime a gandirii care se poate rasfrange – vadem destule exemple in jur – si asupra educatiei copiilor. occidentalismele astea, dupa cum le numiti, v-au oferit – tarziu, ce-i drept, in secolul trecut – drept de vot si de atitudine civica, dreptul de a convietui cu un partener, care in mod normal participa la treburile gospodaresti si la educatia copiilor.
    nu stiu la care valori traditionale faceti referire, poate la dogmele ortodoxismului, la patriarhat? atunci, ca femeie, va taiati singura craca de sub picioare ca sa spun asa. exista autori de publicistica feminista in aceasta tara pe care o numiti „traditionalista” (de exemplu Mihaela Miroiu) care pot argumenta mai bine acest discurs, poate o sa aveti curiozitatea sa le rasfoiti cartile. numai bine.

Lasă un răspuns

