Omul…

Aseara a nins. Azi, se mai vede albul cu o alta intensitate… Parca incurajandu-ne sa luam altfel viata in piept in aceasta noua zi. Copiii dorm si eu ma scriu repede ca nu cumva sa ii trezesc cu zgomotul tastelor… Am inceput sa visez, sa imi inchipui fel si fel de modele, de forme, de rasuciri… Le vad, astept sa le simt cu mana-mi dornica de creatie. Ma arde! Increderea incepe sa-mi urce, ma raportez incet incet altfel la tot ce am in jur, le vad cu un optimism debutant, dar zambesc, ce lucru mare!

Lasă un răspuns

