Forfota … din mine

Intotdeauna e greu sa dai un nume… Sa denumesti ceva ce urmeaza sa te reprezinte, asemeni Sfintei Taine a Botezului, la o scara mai mica, mai laica…
Dar, asemeni copilului, acest ceva ce se supune botezului laic, e ceva ce izvoraste din mine, din preaputinul sau preamultul meu, izvoraste…
Si atunci, in aglomeratia asta de denumiri care mai de care… mai comerciale, mai stridente ca sunet sau intortocheate ca sens, aleg sa imi numesc etapa asta din viata – „forfota din mine”, o etapa ce ma descrie altfel decat numai mama a trei copii, sotia, femeia ajunsa de la oras la tara… ma descrie ca fiind aripile ce le-am incuiat mai demult in camaruta cea intunecata, entuziasmul creatiei ce mi l-am pus in cui, lacrima bucuriei ca rezultat al imaginatiei puse in practica…
Voi continua in tot acest timp, sa fiu si mama si sotie si femeie…voi continua sa fiu eu cu ceva in plus…un cercel, o margica, un clinchet de argint?!?!? Timpul ne sta inainte!

2 gânduri despre &8222;Forfota … din mine&8221;

Lasă un răspuns

